Min andra nykterhetskontroll

Dagarna går fortfarande förvånadsvärt fort - redan onsdag! Känns att jag har börjat jobba dagtid, förut jobbade jag alltid mellan 13-21 i över ett års tid. Förstår inte hur jag klarade det, man har inget som helst socialt liv! 
 
I morse på väg till jobbet så blev jag invinkad av polisen för nykterhetskontroll, igen! Jag har haft körkort i snart tre år (den 17 juni) och detta år är första gången som jag blivit stoppad. Jag förstår inte varför man blir så nervös, än fast man vet att man har körkort och att man definitivt är nykter.
 
För övrigt så har jag bett en otroligt duktig tjej att fixa till min design → länk till Jennie. Har själv varit ganska duktig på att fixa egen design, men det är som bortblåst nu. Gick IT-Media på JB-gymmasiet här i Umeå och där fick vi lära oss en hel del om webdesign. Synd bara att jag inte kommer ihåg så mycket nu.
 
Vi hörs senare! ♥
 
 Ps. Inläggen ser lite tråkiga ut utan bilder, jag vet! Men det kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback