Långsam dag

Och så där gick det med den uppdateringen.
 
Inga upplagda bilder eller recept för den delen efter lördagens (väldigt goda) middag! Det kommer sen. Sitter på jobbet just nu, slutar 18:00. Jobbigaste eller snarare det tråkigaste passet hittills. Vi har 3-veckors scheman där vi börjar antingen 7:00, 7:20, 8:00, 8:20 eller 9:00 hela veckan. Och denna vecka börjar jag klockan 9 och slutar kl 18. Dagen har gått oroligt segt.
 
Vad ska jag skriva mer om? Jo - vädret. Alltså i lördags, blåst och snö är ingen bra kombination! Nu längtar jag bara ännu mer till utomlandsresan. Stället vi ska till heter Rethymnon och ligger i Kreta. Så den 25 maj drar jag och min andra halva dit där vi tillbringar hela 2 veckor. Gick in på YR nu och kollade hur varmt det är under dom veckorna. 29,1° i skuggan ungefär, härligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback