Och så gick det med den uppdateringen..

Nu är den nästan två veckor sedan jag uppdaterade sist. Jag som lovat mig själv att försöka skriva minst en gång per dag..
 
Måndag den 8/4 8:00 (för att vara exakt) så bestämde jag mig för att sluta röka - på riktigt. Och det har jag hållt ända till nu, en vecka senare precis idag. Det känns jätte skönt att jag äntligen har bestämt mig, för det finns verkligen ingenting positivt med att röka. Samtidigt saknar man den efter maten, kaffet och så vidare. Ändå så är jag förvånad över hur smidigt och bra det har gått. Jag påverkas inte mycket av de som röker i min närvaro vilket jag trodde skulle vara den svåraste delen.
 
Sitter på jobbet just nu, och denna vecka börjar jag 7:20 hela veckan och det innebär att jag slutar 16:20, vilket känns jätte skönt då jag slutade 18 förra veckan. Nu hoppas jag på att denna vecka går fort och att snön tinar i samma takt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Aroundimages säger:

Heja heja! Jag slutade röka för 3 år sedan, jag slutade bara sådär och har icke rökt en enda blogg sedan dess. Allt känns så mycket bättre :)
Hoppas att du lyckas för du tjänar massor i att sluta. Lycko spark i rumpan!

2013-04-20 | 20:43:19
Bloggadress: http://aroundimages.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback