Italiensk buffé

Helgen går som vanligt alldeles för fort.
 
I fredags så fyllde min älskling år, och det firades på lördagen med våra familjer. Till middag bjöd vi på Italiensk buffé från Ica Gourmet. Pastasallad, parmaskinka som verkade vara den största åtgången, salami etc. Mjukt bröd, mozarella/tomat sallad och en vitlökssås som var to die for enligt mig! :)
 
Gårdagen spenderades framför TVn i princip - bakis nanting. Men mot middagstid började iallafall jag må bättre. Fick för mig att göra en lite mer avancerad middag så jag ställde mig och gjorde pannbiffar med potatisklyftor och löksås. Robert mådde tyvärr inte så bra, så han skippade middagen.
 
Nu sitter jag på jobbet, slutar 16:20. Har fortfarande planer på att uppdatera bloggen mer, men det verkar gå lite trögt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback