Nässelfeber/nässelutslag

Igårkväll när jag låg framför tvn så började det klia så otroligt mycket på kroppen, trodde först att det var för att jag är torr som jag alltid är på vinterhalvåret. Så kände väl inte att det var något att oroa sig över direkt.
 
Men när det var likadant i morse, och ännu värre nu vid lunch då det började komma fram utslag, så sökte jag det på google. Och symtomen stämmer in väldigt bra på nässelfeber/nässelutslag. Inte kul att sitta på jobbet och vara koncentrerad då det enda man tänker på är hur mycket det kliar. :(
 

Kommentarer
Aroundimages säger:

Nää, verkligen inget roligt det där :/

Svar: Verkligen inte!
Malin Lundström

2013-04-24 | 12:13:50
Bloggadress: http://aroundimages.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback